خلعتبری پرسپولیسی می‌شود‌؟

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

خلعتبری پرسپولیسی می‌شود‌؟

ظاهرا باشگاه عجمان به این نتیجه رسیده است که خود خلعتبری تمایلی برای بازی در این تیم ندارد ، به همین جهت در قبال این قضیه نرمش نشان دادند و به نماینده باشگاه پرسپولیس گفتند که این تیم یک هفته فرصت دارد تا تکلیف را روشن کند و اگر خلعتبری را می‌خواهند زودتر دست به کار شوند.

به گزارش بانکداری ایران (بانکیا)،خلعتبری پرسپولیسی می شود ؟باشگاه پرسپولیس دست بردار خلعتبری نیست و در تلاش است به هر قیمتی شده این بازیکن ملی پوش را به این تیم بیاورد

به گزارش «تابناک»، رویانیان مدیر قرمزها جلسات مفیدی با این بازیکن داشته است ، البته مدیر عامل پرسپولیس انتظار دارد که وزارت ورزش که برای نگه داشتن نکونام در ایران به استقلال کمک مالی کرده است ، در کمک به این تیم برای برگرداندن خلعتبری دریغ نورزد .

البته کمک وزارت ورزش به تیم استقلال در دوره صدارت عباسی بوده که هم اکنون جایگاهی در این وزارتخانه ندارد ، و این وزارتخانه در انتظار نشستن سلطانی فر بر روی این صندلی می باشد .

صبح امروز مهدی تاج که برای حضور در نشست هم‌اندیشی 9 باشگاه لیگ برتری با سازمان لیگ به آکادمی ملی فوتبال آمده بود، در جمع خبرنگاران درباره جلسه صبح امروزش (دوشنبه) با محمدرضا خلعتبری بیان کرد: خلعتبری را دوست دارم و مهم نیست که او در چه باشگاهی در ایران بازی می‌کند، ‌بلکه آمدنش به لیگ برتر ایران و بازی نکردن در لیگ جدید امارات اهمیت دارد. رویانیان هم قدم‌های بسیار مثبت زیادی برداشته و او را به پرسپولیس نزدیک کرده است.

رفتن خلعتبری به لیگ امارات به ضرر کل فوتبال ایران خواهد بود. به همان دلیل که به حفظ جواد نکونام کمک کردیم به پرسپولیس هم در جذب خلعتبری کمک خواهیم کرد.
خلعتبری پرسپولیسی می شود ؟
از تلاش و پیگیری مستمر پرسپولیسی‌ها مشخص است آنها به هر قیمتی خواهان جذب خلعتبری هستند. به همین جهت روز گذشته (یک‌شنبه) نماینده باشگاه پرسپولیس با مسئولان باشگاه عجمان دیدار کرد. البته مسئولان تیم اماراتی با توجه به گلزنی خلعتبری در دو بازی گذشته برای این تیم تمایلی برای جدایی وی ندارند.

در این جلسه عجمانی‌ها اعلام کردند با توجه به اینکه قرارداد خلعتبری دوساله است و در صورت فسخ قرارداد با این بازیکن برای جذب بازیکن جدید دچار مشکل می‌شوند پا فشاری خود را مبنی بر دریافت یک میلیون دلار برای صدور رضایت نامه انجام داده‌اند.آنها همچنین به نماینده باشگاه پرسپولیس گفتند که این تیم فقط یک هفته فرصت دارد تا تکلیف را روشن کند و اگر خلعتبری را می‌خواهند زودتر دست به کار شوند.مدیربرنامه‌های خلعتبری در گفت‌وگویی این خبر را تایید کرد و گفت فرصت خلعتبری برای تصمیم‌گیری یک هفته تمدید شد.

خلعتبری در صورتی که در دو سال آینده در امارات بازی کند پولی بالغ بر 4 و نیم میلیارد تومان از عجمانی‌ها خواهد گرفت.نماینده باشگاه پرسپولیس این موضوع را به مسئولان باشگاه اطلاع داده و قرار است به زودی پیگیری‌های بعدی انجام شود.اما مسئله اصلی مبلغ یک میلیون دلار است. آیا وزارت ورزش حاضر به پرداخت این هزینه است؟دیروز سلطانی‌فر وزیر پیشنهادی ورزش در پاسخ به این سوال که آیا مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره جذب خلعتبری با او صحبت کرده است، گفت: «رویانیان با من حرف زده اما این موضوع به‌عهده هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است و آنها با رعایت مقررات می‌توانند در این خصوص گام بردارند.»

البته سلطانی‌فر گزینه وزارت ورزش به صورت شفاف در مورد پول حرف نزد اما گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس از مسئولان ورزش درخواست کرده است این پول را به صورت نقد به آنها بدهند و سپس در طول فصل به صورت قسطی از محل در آمد باشگاه این مبلغ کسر شود.

به هر حال باید دید که برنده این رقابت کیست؛ باشگاه پرسپولیس که می‌خواهد ایران هیچ نماینده‌ای در لیگ امارات نداشته باشد یا عجمان که دوست ندارد ستاره تیمش را براحتی از دست بدهد  .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:,

] [ 15:59 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه